Hoe ga ik te werk?

Afspraak inplannen

Na het ontvangen van jouw bericht zal ik zo snel mogelijk contact met je opnemen. Ik streef er altijd naar om dit binnen 24 uur te doen. Om een goed beeld te krijgen van jouw vraag en je wensen kan het nodig zijn om eerst een telefonische afspraak in te plannen. In veel gevallen kan dit ook via de mail. We stemmen samen af wat voor beiden het beste werkt en wanneer dit uitkomt. Soms is het heel efficiënt als ik al plattegronden of foto's krijg. In het geval van de interieurstylingsdiensten is het meestal niet nodig om eerst een intake gesprek bij je thuis te hebben en kunnen we, na het akkoord op de offerte, direct van start.

Intake gesprek

Kies je voor interieurontwerp Basis of Compleet hebben we altijd een intake gesprek. Tijdens deze eerste ontmoeting leren we elkaar beter kennen en kunnen we beide aftasten of er een klik is. Het intake gesprek vindt over het algemeen plaats bij jou thuis zodat ik de ruimte(s) en de sfeer kan zien zoals die nu zijn. We bespreken de zaken waar je tegenaan loopt en wat je wensen zijn en bepalen samen welke dienst hier het beste op aansluit. Wanneer er een wederzijdse klik is breng ik alles in kaart en stel ik een offerte op.

Om een richting te geven bied ik drie standaard diensten en tarieven aan. In het geval je wensen afwijken of er extra werk komt kijken aanvullend op de gekozen dienst, reken ik daar mijn uurtarief voor.

Vervolg

Afhankelijk van de dienst die je kiest plannen we vervolgstappen om ervoor te zorgen dat jij een stijlvolle en chique inrichting krijgt.

Keuze diensten

Zullen we een afspraak maken?

Vul je gegevens hieronder in en omschrijf in het bericht met welk vraagstuk je graag geholpen zou willen worden. Ik neem zo snel mogelijk contact met je op zodat we kunnen kennismaken en samen kijken welke dienst het beste aansluit bij jouw wensen.

Agenda met pen om een afspraak voor kennismaking te maken